Functionar administrativ – Focsani (contract cu durată determinată de timp: 2 ani)

Ti-ar placea sa ni te alaturi?

Iata ce ne asteptam sa indeplinesti ca si principale sarcini de serviciu….

  • Crearea unei experiențe placute la munca prin asigurarea unor facilități/servicii de inalta calitate, mentinerea echipamentelor tehnice la un nivel de siguranta crescut si comandarea consumabilelor de birou.
  • Implicarea in asigurarea/realizarea diferitelor schimbari /înlocuiri (ex. reorganizare birouri, schimbare mobilier etc.) ce tin de buna desfasurarea a activitatii la birou, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
  • Administrarea soluțiilor software folosite de angajatii companiei in vederea rezolvarii defecțiunilor sesizate.
  • Comunicarea, coordonarea, intermedierea relatiilor cu partenerii externi ai companiei in vederea unei colaborari bune, oferind ajutor atunci cand este nevoie dar și urmărind calitatea serviciilor oferite si respectarea clauzelor contractuale dintre parti (servicii, termene de executie, costuri etc.)
  • Coordonarea proceselor/activitatilor ce tin de serviciile de securitate si sanatate in munca (SSM &SU) si oferirea primului ajutor, la nevoie.
  • Anticiparea schimbărilor și adaptarea proceselor zilnice/procedurilor  in functie de schimbarile intervenite.
  • Arhivarea și înregistrarea documentelor companiei, a contractelor aferente proiectelor Ingka Investments in locatia de pe SharePoint sau in Registrul de contracte, respectând în același timp integritatea registrelor de date
  • Oferirea de ajutor pe parte operationala tuturor colegilor din birou in functie de prioritati si nevoi.

 

…. si cunostintele si capacitatile pe care ne asteptam sa le detii…

Abilitatea de a prioritiza și organiza sarcinile de serviciu in vederea utilizarii cât mai eficiente a timpului disponibil

  • Abilitati de operare PC (Microsoft Office)
  • Abilitatea de a iniția, planifica, executa, urmari și finaliza un proiect
  • Excelente abilitati de comunicare si spirit echipă
  • Bune abilități de comunicare în limba engleză (scris & vorbit)
  • Bună disciplină personală și atenție la detalii
  • Abilitatea de adaptare la schimbari

Asadar, daca te regasesti in descrierea de mai sus, daca ai cel putin 3 ani experienta in servicii administrative, studii universitare (de preferat Facultate de Silvicultura), totodata daca ai o abordare flexibila, esti implicat/a, pro-activ/a si ai entuziasmul        de a-ti duce la indeplinire proiectele, suntem curiosi sa te cunoastem.

Trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie pana la 08 ianuarie 2026 la  urmatoarea adresa de e-mail: larisa.dragomir1@ingka.com

Doar candidatii care se potrivesc profilului vor fi contactati.