Despre noi
“Ingka Investments Management S.R.L.” este o companie parte din Ingka Group. Compania gestioneaza portofoliul de paduri pe care Ingka Group il detine in Romania.
Angajamentul nostru este să administrăm pădurile în mod responsabil și să aplicăm măsuri care protejează și îmbunătățesc calitatea pădurii de-a lungul timpului. Avem o echipă de peste 80 de specialiști care lucrează zi de zi la identificarea și aplicarea acestor măsuri.
Facem acest lucru prin îngrijirea adecvată a mediului, respectând nevoile comunităților locale, stabilind standarde înalte pentru partenerii cu care lucrăm, investind în dezvoltarea oamenilor noștri și folosind instrumente digitale pentru a crește calitatea gestionării pădurilor și a naturii conservate.
Despre tine, ca Responsabil investitii – infrastructura
In calitate de Responsabil investitii – infrastructura, vei fi responsabil cu dezvoltarea, modernizarea sau adaptarea infrastructurii silvice, cu scopul imbunatatirii performantei economice a padurilor. Acest lucru il vei face pentru imbunatatirea conditiilor de executare a lucrarilor silviculturale, prevenirea si stingerea incendiilor si pentru exploatarea padurilor in conditii ecologice si de rentabilitate. Acest lucru va impune pregatirea documentatiilor necesare evaluarii si aprobarii proiectelor de dezvoltare, precum si urmarirea implementarii lor. O alta responsabilitate a acestui post va fi indreptata spre dezvoltarea si mentinerea relatiei cu proprietarii/administratorii drumurilor forestiere, si nu numai, ce deservesc proprietatea noastra.
Vei avea oportunitatea sa te dezvolti intr-un mediu de lucru placut si prietenos, sa comunici si sa interactionezi cu diversi parteneri din cadrul Ingka Investments – atat intern, cat si extern. Te vei putea dezvolta profesional, vei acumula cunostinte de la colegii din companie si vei fi incurajat sa impartasesti din experienta ta. In tot acest proces, vei contribui la cresterea companiei si vei asigura profitabilitatea pe termen lung a afacerii.
Ai vrea sa ni te alaturi si ai avea nevoie de mai multe detalii cu privire la sarcinile tale zilnice?
Iata ce ne asteptam sa indeplinesti ca principale sarcini de serviciu:
• Sa dezvolti si intretii o baza de date comprehesiva a infrastructurii existente ce susține gestionarea activelor forestiere detinute, cum ar fi caile de acces, podurile, platformele primare, depozitele temporare sau permanente, precum si alte elemente de infrastructura ce asigura accesul la activitățile silvice și contribuie la maximizarea profitabilitatii pe termen lung;
• Sa evaluezi si monitorizezi starea de functionare a infrastructurii forestiere existente, stabilind un program de intretinere a acesteia;
• Sa identifici oportunitati noi de business in piata forestiera, avand un rol activ in promovarea lor in interiorul companiei;
• Sa pregatesti studii de pre-fezabilitate, fezabilitate si devize de lucrari pentru elementele de infrastructura existente sau propuse;
• Sa intocmesti portofoliul de potentiali parteneri ce pot presta lucrarile necesare dezvoltarii, modernizarii sau intretinerii lucrarilor de infrastructura;
• Sa participi la intocmirea bugetului;
• Sa negociezi incheierea si urmarirea derularii contractelor de executie, cu acordul si in limitele stabilite de Managerul Direct;
• Sa urmaresti executia corecta, in limitele documentatiilor tehnice, la obiectivele de investitii, precum si calitatea acestora, impreuna cu Dirigintele de Santier (acolo unde se impune prezenta acestuia);
• Sa faci toate demersurile (avize, acorduri, autorizatii, receptii, situatii de plata) pentru desfasurarea unei investitii;
• Sa prezinti catre angajator orice rapoarte si situatii cerute, in termenele stabilite de comun acord.
Experienta, cunostinte, abilitati pe care le cautam?
• Studii superioare tehnice (Constructii / Silvicultura)
• Exeperienta in Silvicultura si Exploatari forestiere, constituie un avantaj
• Experienta in pregatirea si implementarea investiilor in infrastructura constituie un avantaj
• Bune abilitati de comunicare, abilitatea de a lucra bine atat singur, cat si in echipa
• Abilitatea de a lua decizii si de a initia actiuni
• Gandire analitica, dorinta de a invata si de a te dezvolta, abilitatea de a te adapta la schimbari
• Abilitatea de a prezenta si comunica informatii
• Abilitatea de a planifica si organiza
• Gandire antreprenoriala si comerciala
• Permis categoria B
• Buna cunoaștere a limbii engleze (scrise și vorbită) constituie un avantaj
• Disponibil de a face deplasari in interes de serviciu (aprox. 50% din timpul de lucru)
Daca te regasesti in descrierea de mai sus, ai o abordare flexibila, esti implicat/a, pro-activ/a si ai entuziasmul de a-ti duce la indeplinire proiectele, trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie pana la data de 05 noiembrie 2021 laurmatoarea adresa de e-mail: larisa.dragomir1@ingka.com.
Doar candidatii care se potrivesc profilului vor fi contactati.