Specialist Administrare Date – 1 post vacant în Focșani – contract cu durata<br>determinată – 6 luni

Ocolul Silvic Ingka Investments S.R.L. este o companie parte din INGKA Group, care gestionează portofoliul de păduri pe care INGKA Group îl deține în România.


Angajamentul nostru este să administrăm pădurile în mod responsabil și să aplicăm măsuri care protejează și îmbunătățesc calitatea pădurii de-a lungul timpului. Avem o echipă de peste 80 de specialiști care lucrează zi de zi la identificarea și aplicarea acestor măsuri.

Facem acest lucru prin îngrijirea adecvată a mediului, respectând nevoile comunităților locale, stabilind standarde înalte pentru partenerii cu care lucrăm, investind în dezvoltarea oamenilor noștri și folosind instrumente digitale pentru a crește calitatea gestionării pădurilor și a naturii conservate. În calitate de Specialist Administrare Date, vei contribui la creșterea companiei și vei asigura profitabilitatea pe termen lung a afacerii asigurându-te că baza de date a companiei este disponibilă
și conține date corecte pentru a putea fi folosite cu încredere la scară largă pentru îmbunătățirea procesului decizional, totodată aducând valoare adăugată companiei Ingka.


Vei avea oportunitatea să te dezvolți într-un mediu de lucru agil și prietenos, să comunici cu diverși parteneri din cadrul INGKA Group, vei putea învață de la colegii tăi și, în același timp, vei putea să împărtășești din experiența ta cu alți colegi.


Ți-ar plăcea să ni te alături?


Iată ce ne așteptăm să îndeplinești ca și principale sarcini de serviciu….

  • Să acționezi ca primul punct de contact între echipa de management, echipa operațională și echipele de dezvoltare și suport, pentru orice fel de erori și nefunctionalitati ale soluțiilor digitale;
  • Să oferi ajutor pentru utilizarea facilă a sistemului de management al documentelor, folosind SharePoint că și platformă;
  • Să extragi, transformi și să încarci datele primite din diferite surse, în baza de date a companiei;
  • Să sprijini implementarea standardelor de calitate și guvernanță a datelor utilizate în cadrul echipelor multifuncționale de business;
  • Să imbuntatesti calitatea datelor, colaborând îndeaproape cu specialiștii de business;
  • Să conduci corectarea metadatelor lipsă sau incorecte în cadrul organizației, pentru a minimiza timpul petrecut de colegii de muncă căutând dimensiunile de date potrivite pentru nevoile lor specifice;
  • Să menții funcționalitatea bazelor de date pentru a asigura nevoile operaționale ale companiei, prin acordarea de ajutor în executarea diferitelor analize sau scenarii;


…. și cunoștințele și capacitățile pe care ne așteptăm să le deții…

  • Bune cunoștinte Office 365, în mod special SharePoint;
  • Experiență în administrarea datelor, cum ar fi extragere, corecție, încărcare date în diferite sisteme și baze de date;
  • Cunostine silvice;
  • Cunoștințele de GIS și teledetecție constituie un avantaj;
  • Cunoașterea sistemelor de management al documentelor sunt considerate un avantaj;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Abilități de documentare a proiectelor și proceselor asociate acestora;
  • Cunoștinte limba engleză, nivel mediu.


Așadar, dacă te regăsești în descrierea de mai sus, dacă ai studii superioare finalizate, cu profil silvic, 3 ani de experiență în domeniu, totodată dacă ai abilitatea de a dobândi și aplica rapid cunoștinte ce țin de proiecte de digitalizare, și dacă ai o abordare flexibilă, ești implicat/a, pro-activ/a și ai entuziasmul de a-ți duce la îndeplinire responsabilitățile, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție până la data de 05 noiembrie 2021 la urmatoarea adresa de e-mail: larisa.dragomir1@ingka.com


Doar candidații care se potrivesc profilului vor fi contactati.