Ocolul Silvic Ingka Investments SRL este o companie parte din INGKA Group, care gestionează portofoliul de păduri pe care INGKA Group îl deține în Romania. Activitatea companiei vizează gestionarea responsabila și sustenabila a pădurilor, cu respect fata de oameni și de mediul înconjurător.
În calitate de Funcționar administrativ, vei avea oportunitatea să te dezvolți într-un mediu de lucru plăcut și prietenos, să comunici cu diverși parteneri ai companiei iar prin intermediul activităților și responsabilităților legate de partea administrativa a biroului chiar tu vei contribui la crearea unei exeperiente/atmosfere plăcute atât pentru colegi cât și pentru vizitatori. De asemeanea vei avea oportunitatea de a organiza întâlniri, evenimente și diferite activități prin intermediul cărora vă fi susținut modul de lucru al companiei.
Ți-ar placea să ni te alaturi?
Iată ce ne așteptam să îndeplinești că și principale sarcini de serviciu…
- Crearea unei experiențe plăcute la munca prin asigurarea unor facilități/servicii de înalta calitate, menținerea echipamentelor tehnice la un nivel de siguranță crescut și comandarea consumabilelor de birou.
- Implicarea în asigurarea/realizarea diferitelor schimbări /înlocuiri (ex. reorganizare birouri, schimbare mobilier etc.) ce țin de buna desfășurarea a activității la birou, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.
- Administrarea soluțiilor software folosite de angajații companiei în vederea rezolvării defecțiunilor sesizate.
- Comunicarea, coordonarea, intermedierea relațiilor cu partenerii externi ai companiei în vederea unei colaborări bune, oferind ajutor atunci când este nevoie dar și urmărind calitatea serviciilor oferite și respectarea clauzelor contractuale dintre parti (servicii, termene de execuție, costuri etc.)
- Coordonarea proceselor/activităților ce țin de serviciile de securitate și sănătate în munca (SSM &SU) și oferirea primului ajutor, la nevoie.
- Anticiparea schimbărilor și adaptarea proceselor zilnice/procedurilor în funcție de schimbările intervenite.
- Arhivarea și înregistrarea documentelor companiei, a contractelor aferente proiectelor Ingka Investments în locația de pe SharePoint sau în Registrul de contracte, respectând în același timp integritatea registrelor de date
- Oferirea de ajutor pe parte operațională tuturor colegilor din birou în funcție de priorități și nevoi.
…și cunoștințele și competentele pe care ne așteptam să le deții….
- Abilitatea de a prioritiza și organiza sarcinile de serviciu în vederea utilizării cât mai eficiente a timpului disponibil
- Abilitați de operare PC (Microsoft Office)
- Abilitatea de a iniția, planifica, executa, urmări și finaliza un proiect
- Excelente abilitați de comunicare și spirit echipă
- Bune abilități de comunicare în limba engleză (scris & vorbit)
- Bună disciplină personală și atenție la detalii
- Abilitatea de adaptare la schimbări
Așadar, daca te regăsești în descrierea de mai sus, daca ai cel puțin 3 ani experiență în servicii administrative, studii universitare (de preferat Facultate de Silvicultura), totodată daca ai o abordare flexibila, ești implicat/a, pro-activ/a și ai entuziasmul de a-ți duce la îndeplinire proiectele, suntem curioși să te cunoaștem.
Trimite-ne CV-ul tău și o scurta scrisoare de intenție până la 31 august 2023 la următoarea adresa de e-mail: larisa.dragomir1@ingka.com
Doar candidații care se potrivesc profilului vor fi contactați.