Rezumatul jobului
Căutăm un manager de siguranță de încredere pentru a ne asigura că atât colegii noștri, cat si angajații companiilor noastre partenere, respectă legile de sănătate și siguranță. Veți fi, de asemenea, responsabil pentru stabilirea politicilor care vor crea și menține un loc de muncă sigur.
Ca manager de siguranță, trebuie să aveți o atenție excelentă la detalii pentru a identifica pericolele. De asemenea, vei putea descoperi oportunități de îmbunătățire a condițiilor și vei executa diverse programe de siguranță. Abilitatea de a comunica la toate nivelurile de lucru este esențială.
Despre tine, ca Manager Siguranță si Sănătate in Munca
In calitate de Manager Siguranță si Sănătate in Munca, vei asigură respectarea legilor de sănătate și securitate la locul de muncă, vei dezvoltă și executa planuri de sănătate și siguranță, vei aplica politici, vei evalua riscurile și vei promova o cultură a siguranței. Rolul tău este de a crea un mediu de lucru sigur și de a minimiza pericolele pentru a proteja angajații de riscurile profesionale.
Ai vrea sa ni te alături si ai avea nevoie de mai multe detalii cu privire la sarcinile tale zilnice?
Iată ce ne așteptam sa îndeplinești ca principale sarcini de serviciu:
– Organizarea, coordonarea si conducerea activității pe linie de Siguranță si Sănătate in Munca (SSM), respectiv a Situațiilor de Urgenta (SU) la nivelul întregii organizații;
– Coordonarea consultanților pentru Siguranță si Sănătate in Munca, respectiv pentru Situații de Urgenta contractați de organizație;
– Dezvoltarea și implementarea planurilor de sănătate și siguranță la locul de munca conform instrucțiunilor legale;
– Aplicarea politicilor și evaluarea practicilor și facilităților pentru a asigura conformitatea cu liniile directoare legale;
– Coordonarea activităților de monitorizare, auditare a companiilor partenere pe linia de SSM/SU;
– Gestionarea relației cu organele de specialitate (ITM, ISU, etc);
– Desfășurarea unor sesiuni de instruire, atât pentru personalul intern, cat si pentru cel al companiilor partenere;
– Monitorizarea conformității, investigarea accidentele, respectiv a incidentelor de munca, și oferirea recomandărilor pentru îmbunătățire rutinelor de lucru;
– Acordarea de consultanta departamentelor cu privire la reglementările de SSM;
– Controlul modului de respectare a masurilor de prevenire si stingere a incendiilor.
Experiență, cunoștințe, abilități pe care le căutam?
- Absolvirea de studii universitare, in domeniile fundamentale: științe inginerești, științe agricole si silvice, cu diploma de licență sau echivalenta;
- Experiență semnificativa in domeniul SSM si SU
- Înțelegerea profundă a regulilor legale de sănătate și siguranță
- Abilitatea de a produce rapoarte și de a dezvolta politici relevante
- Bune cunoștințe privind analiza datelor și evaluarea riscurilor
- Excelente abilități organizatorice și motivaționale
- Atenție deosebită la detalii și capacitate de observare
- Abilități excepționale de comunicare si interpersonale
- Permis auto categoria B
- Disponibilitate deplasări 50 % din timpul de lucru
- Abilități de operare PC (Ms Office)
- Abilitatea de adaptare la schimbări
Daca te regăsești in descrierea de mai sus, ai o abordare flexibila, ești implicat/a, pro-activ/a si ai entuziasmul de a-ti duce la îndeplinire proiectele, suntem curioși sa te cunoaștem.
Trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie pana la data 18 ianuarie 2024 la urmatoarea adresa de e-mail: larisa.dragomir1@ingka.com
Doar candidatii care se potrivesc profilului vor fi contactati.