Ti-ar placea sa ni te alaturi?
Iata ce ne asteptam sa indeplinesti ca si principale sarcini de serviciu….
– Suportul echipei de vânzări în pregătirea ofertelor și a documentației pentru licitații.
– Pregătirea și emiterea documentelor comerciale necesare (contracte, dispozitii livrare, etc.).
– Gestionarea completă a procesului de facturare: de la planificare până la încasare.
– Intocmire de rapoarte de producție, exploatare forestieră și analize de piață (Sales, Sumal, statistici).
– Analiza datelor de piață și întocmirea rapoartelor relevante.
…. si cunostintele si capacitatile pe care ne asteptam sa le detii…
Abilități de comunicare excelente atât în scris, cât și verbal.
Experiență în utilizarea: pachetului MS Office și a sistemelor CRM.
Capacitate de a gestiona eficient multiple sarcini într-un mediu dinamic.
Organizat(ă) și orientat(ă) către rezultate.
Permis de conducere categoria B.
Cunoștințe de limba engleză. Cunoștințele de contabilitate/gestiunea stocurilor – constituie un potential avantaj.
Asadar, daca te regasesti in descrierea de mai sus, totodata daca ai abilitatea de a dobandi si aplica rapid cunostinte si daca ai o abordare flexibila, esti implicat/a, pro-activ/a si ai entuziasmul de a-ti duce la indeplinire proiectele, trimite-ne CV-ul tau si o scurta scrisoare de intentie pana in data de 12 august 2024 la urmatoarea adresa de e-mail: larisa.dragomir1@ingka.com.
Doar candidatii care se potrivesc profilului vor fi contactati.